Stadium ja Espoon Palloseura ovat allekirjoittaneet yhteistyösopimuksen, joka on jatkoa vuonna 2013 alkaneelle yhteistyölle. Stadium jatkaa Espoon Palloseuran virallisena urheilutavarantoimittajana ja vuodesta 2021 lähtien seuran uusi virallinen tuotemerkki on Nike. Uusi sopimus kattaa yhteistyön aina vuoteen 2025 asti.
Jalkapallolla on keskeinen rooli Stadiumin liiketoiminnassa, ja yritys on ollut aktiivisesti tukemassa seuratoimintaa – etenkin juniori- ja ruohonjuuritasolla – erityisesti omalla Team Sales -konseptillaan. Team Sales -konsepti kattaa sekä tyttöjen että poikien jalkapallotoiminnan ympäri Suomen. Yritys on äskettäin tehnyt merkittäviä investointeja Team Sales -toimintansa kehittämiseen vastaamaan entistäkin paremmin joukkueiden tarpeisiin ja palvelemaan seuroja, yksittäisiä pelaajia ja valmentajia nopeammin ja luotettavammin.

Olemme ylpeitä, että saamme jatkaa yhteistyötä kehittyvän ja eteenpäin katsovan espoolaisen jalkapalloseuran, EPS:n kanssa. EPS:ssa näkyvät selkeät arvot ja vahva sitoutuminen lajiin ja sen kehittämiseen niin yksilön osalta kuin joukkueen, toteaa Stadium maajohtaja Jaakko Soini.
Jalkapallo on joukkuelaji ja onnistumisen edellytyksenä on tehdä yhdessä töitä tavoitteen saavuttamiseksi. Olemme todella tyytyväisiä, että pääsemme yhdessä Stadiumin ja Niken kanssa kehittämään jalkapallotoimintaa uudelle tasolle. Stadium ja Nike ovat vahvat toimijat urheilutavaroissa ja nyt solmitun yhteistyön myötä uskomme seuran jäsenien saavan entistäkin paremman palvelukokonaisuuden seuravarusteiden osalta. Tavoitteenamme on myös löytää yhteisiä toimintamalleja laajemmin jalkapallon ympärillä ja uskomme Stadiumin ja Niken olevan juuri oikeat kumppanit edessämme olevalle matkalle. Meillä on Stadiumin ja Niken kanssa yhteinen arvopohja ja halu kehittää jalkapallotoimintaa, jotta kaikilla on yhtäläinen mahdollisuus harrastaa ja kilpailla lajissa, toteaa Espoon Palloseuran hallituksen puheenjohtaja Petteri Vartiainen.
Palloliiton kanssa jatkuvan yhteistyön varmistuttua Espoon Palloseura oli meidän 1. prioriteetti suomalaisessa jalkapallokentässä. Olemme erittäin iloisia, että EPS:tä tulee osa Nike perhettä ja saamme aloittaa tämän yhteistyön meidän tärkeän yhteistyökumppanin, Stadiumin kanssa. EPS on edelläkävijä suomalaisessa jalkapallokentässä ja on todella hienoa että kaikki sopimuksen osapuolet jakavat saman arvomaailman.

Odotamme innolla, että pääsemme kehittämään tätä yhteistyötä ja sen kautta koko seurakaupan toimintamalleja. Suomalainen jalkapallo on suuressa nosteessa ja Espoon Palloseura on yksi niistä seuroista, jotka näyttävät tietä tällä upealla matkalla. Espoon Palloseura luo mahdollisuudet jokapäiväiseen urheiluun Espoon alueella ja tämän uuden yhteistyösopimuksen kautta pääsemme tukemaan sitä, kertoo David Nordbeck joka vastaa Nike seurakaupasta Suomessa ja Ruotsissa.
Stadium on pohjoismaiden suurin urheilukauppaketju, jolla on yhteensä noin 120 myymälää Ruotsissa, Suomessa ja Saksassa. Konserniin kuuluu myös erikoiskonseptit Stadium Ski ja Stadium Outlet sekä tytäryhtiö Stadium Sports Camp (svb). Stadium konsernilla on yhteensä noin 5 293 työntekijää ja myynti tilikaudella 2018/2019 oli noin 6,3 miljardia kruunua arvonlisäveroineen. Yrityksen omistaa veljekset Ulf ja Bo Eklöf perheineen. Stadiumin haluaa inspiroida aktiiviseen, hauskaan ja terveelliseen elämään. www.stadium.fi
Espoon Palloseurassa liikkuu viikoittain noin 2000 lasta, nuorta ja aikuista jalkapallon parissa. EPS on yksi Suomen suurimmista jalkapalloseuroista. Seuran tavoitteena on tuottaa jalkapallon avulla onnistumisen elämyksiä ja iloa seuran pelaajille, heidän perheenjäsenilleen sekä joukkueiden toimihenkilöille seuran toiminta-alueella Suur-Espoonlahdessa. Toiminnan ydin on hyvän, kehittävän ja elämänpituisen jalkapalloharrastuksen mahdollistaminen.